martes, 8 de septiembre de 2009

Final oscuro



3 comentarios:

galatea dijo...

Hola Enric, veo que no has desaparecido, que sigues en los espacios. Me alegro.
Saluditos y sonrisas con todas las vocales.

Mont dijo...

Aquesta nit he estat mirant la pel·li i no sé si arriba en un bon moment... arriba quan ni el temps ni l'espai pot arribar a capir els desitjos ni la mida de les coses... desbocada, salvatge, camí de la mort i de la vida més alta. Ressonen dins meu tots els clàssics...els meus clàssics: Wilde, Dostoievski, Lorca, Goethe, Neruda, Maragall, Nietzshe, Hegel, Shopenhauer... I se m'acut com una bala directa a l'ànima: S'ha de seguir un camí que pot dur-te cap al Cel però també com a l'Infern?

Mont dijo...

Aquesta nit he estat mirant tota la pel·li... Potser arriba en el moment just i em fa preguntes, preguntes que no tenen una resposta immediata.
Ressonen tots els meus clàssics dins el pit: Wilde, Dostoievski, Goethe, Neruda, Hegel, Nietzshe Shopenhauer, Maragall, Lorca... I em ve una sageta directa a l'ànima que em fa preguntar-me: S'ha de seguir un camí quan pot dur-te tan al cel com a l'infern?